Monday, July 23, 2012

Yavaş Dediniz... Dinlen Dediniz...Dur Dediniz...

Böyle dediniz... dediniz de... Benim dinlemeye niyetim yoktu değil mi...

Hobi odasını boşalttım, eşyaları taşıdım, merdiven tepelerine çıkıp erik topladım... Çok şükür kazasız belasız bu işler bitti...

Amaaaaa....

Geçen perşembe var ya...

Hani ilk sahura kalkacağımız perşembe...

İşte o gün öğlen yemeği için masayı hazırlıyordum...

Biranda ne olduysa oldu, bacaklarım birbirine dolandı, kendimi yerde buldum...

Buldum diyorum ama aslında bulamadım...

Dayanılmaz bir acı vardı sağ dizimde, öylesine ki bayıldım bayılacağım,

etrafı benek benek görüyorum, kulaklarım tıkanmış, beynim ötüyor...

Yok bayılamam, çünkü anacım başımda, bayılırsam Ona birşey olur, korkarım...

"İyimisin" diyor... "Canım çok acıyor" diyorum...O arada "yemeğin altını kapat" diyorum :))

Kolonya getiriyor, koklatıyor, yüzüme, alnıma, enseme sürüyor...

Toparlanmaya çalışıyorum...

Dizim...

Elim dizime gidiyor, oynatıyorum, yokluyorum, oh... dönmemiş, yerinde, kırık ta yok...

Yavaş yavaş kendime geliyorum, yavaşça kalkmaya çalışıyorum, kalktım... Çok şükür basabiliyorum da...

Ama düzlemek zor geliyor, hafif kıvrıkken dizim basabiliyorum...

Acaba lif filan mı koptu, baktırmak lazım...

Arabayı kullanamam, sağ bacak lazım...

Arkadaşım Sevili arıyorum, sağolsunlar eşiyle beraber hemen geliyorlar, onlar 3,5km. aşağıda oturuyorlar.

İzmit Devlet Hastanesi Acile gittik, rontgen çekildi, muayene... Diz sağlam, sadece çok zorlanmış, nasıl olduğunu bilemiyorum ki :))

Doktor genç bir delikanlı, "İki gün düşmeyin sakın" diye tembih ediyor bana, fırlama :))

İşte ogün bugün dür, sizi dinler oldum... Bacaklarımı uzatıp dinleniyorum :))

Boyanacaklar beni bekliyor, merdiven inip çıkamayınca bodrumdakiler de beni bekler oldu...

Oturup kalkarken zorlanıyor hala, çok ayakta da duramıyorum, ağrıyor o zaman...

"Otur sen de kıpraşma" diyenleri duyar gibiyim...

Hatta şimdi yorumlarda biiir sürü laf işiteceğim, onu da biliyorum :))

Çok şükür ucuz atlattım, Allah beterinden korusun...

Oruçlu olmanın tembelliğine, bir de bu eklenince iyice tembellik eder oldum...

Yerlerin döşenmesi başlayıncaya kadar saltanatım sürer herhalde :)

Hadi öptüm hepiniziiiii :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home